sobota, 16 stycznia 2016

Even if you know it won't be easy, never stop trying!

Zapewne myliście co mają zdjęcia na lodowisku wspólnego z niepodawaniem się? Będąc dzieckiem od zawsze kochałam sport, zaraził mnie tym tata, który przez ponad połowe swojego życia był piłkarzem. Rodzice chcą, aby dzieci chociaż częściowo podzielali ich zamiłowanie dlatego już od najmłodszych lat byłam zapisywała na wszystkie możliwe dyscypliny sportowe. Jedna z takich dyscyplin było łyżwiarstwo figurowe, nie będę was okłamywać, byłam dobra. Niestety zrezygnowałam (nie wiem czemu). Tym postem chciałabym wam przekazać mój apel abyście nigdy nie przestawali robić rzeczy które lubicie robić!
Z perspektywy osoby 10 lat starszej niż byłam podczas tych zajęć, stwierdzam że to jest najgorsza rzecz jaka może być. Mam tu na myśli siedzenie na kanapie i patrzenie jak wasze życie mogłoby wyglądać gdybyście nie popełnili tego błędu.




Co jest waszym zdaniem, waszym największym błędem?



45 komentarzy :

  1. Nie wiem, co jest moim największym błędem. Kilku rzeczy faktycznie żałuję.
    Szkoda, że zrezygnowałaś, przykro mi : /
    Ale mam nadzieję, że masz jakąś taką inną pasję, którą rozwijasz. Ooo może przecież być nią blogowanie ;)
    Baardzo fajne zdjęcia, aa włosy masz meeega!
    Pozdrawiam :)
    http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czegoś żałuje, też coś kiedyś w pewnym momencie swojego życia porzuciłam...
    przykro mi, że ty też zrezygnowałaś

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same rękawiczki :) A na łyżwach się boje jeździć ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sądzę że każdy popełnia błędy ale ja osobiście ich nie żałuję bo sądzę że właśnie człowiek uczy się na nich by stać się lepszym człowiekiem w życiu.

    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kilka lat temu zrezygnowałam z chodzenia na zajęcia taneczne i bardzo bardzo żałuję. Niby można iść zapisać się jeszcze raz ale to nie to samo. 4 lata przerwy to dla mnie chyba za dużo..

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba prawie każdy żałuje czegoś w życiu. Tobie przynajmniej została umiejętność jazdy na łyżwach. Dla mnie każde puszczenie się barierki na lodowisku kończy się nie umiejętnością wstania, a czasami powaleniem osoby, która chce mi pomóc + kilka siniaków :/
    Lód chyba mnie nie kocha.
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak patrząc, to chyba nie ma takiej rzeczy której bym w jakiś sposób żałowała... Aż sama się zdziwiłam. Piękne zdjęcia! Uwielbiam łyżwy! Może i nie umiem jeździć, ale je kocham :D
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. łyżwiarstwo figurowe jest cudowne, nie myślałaś może nad tym zeby do tego wrocic ? czy są jakieś przeszkody co do tego ? przykro słyszy się o takim czymś, jeśli ktoś coś kochał i był w tym świetny. a zdjęcia są śliczne ;*
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda ze zrezygnowalaś, no nic może jeszcze kiedyś do tego wrócisz. Ja nieraz miałam ochotę zrezygnować ze śpiewania, dobrze ze tego nie zrobiłam. Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia lubię jeździć na łyżwach.
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Łyżwiarstwo figurowe? Wow, zazdroszczę! Dla mnie utrzymanie się w miejscu na łyżwach jest wyczynem. Staram się zapominać o swoich błędach/porażkach. :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jeździłam na łyżwach, a bardzo chciałabym spróbować :D
    Piękne zdjęcia <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest kilka błędów,które popełniłam ale chyba wolę ich nie wspominać :) Śliczne zdjęcia :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim największym błędem, było zrezygnowanie z tańca. Uwielbiałam tańczyć, chodziłam na zajęcia 3 lata, potem już mi się nie chciało i przestałam chodzić. Rodzina mówiła mi, że będę żałować i potwierdzam- żałuję! A teraz nie mam możliwości, aby do tego wrócić. Także, trzeba wykorzystywać talenty i nie porzucać tego z powodu lenistwa.

    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że zrezygnowałaś :c Ja oczywiście też robiłam błędy, ale staram się o nich nie myśleć i nie żyć przeszłością.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łyżwiarstwo figurowe ? Gdybym miała szansę i talent, dałabym wszystko za to ! *u* To musiało być ... odlotowe. Szkoda, że zrezygnowałaś, ale czasami trzeba się zatrzymać, żeby wziąć duży rozbieg. ;)
    A co do posta - porzuciłam pływanie i żałuję tak jak ty łyżew. A szkoda, mogłam mieć jeszcze lepszą kondycję. No cóż, mówi się trudno.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You are so pretty and I really like your hair! Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł na zdjęcia naprawdę konstruktywny! Sympatycznie się na to patrzy jakoś, przyciąga i ma swój klimat. :)
    Plus - masz przepiękne włosy! :)

    Pozdrawiam www.justlyjass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zrezygnowałam z piłki ręcznej, w która uwielbiałam grać. Każdy popełnia jakieś błędy. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! Takie w zimowym klimacie :) A ja szczerze mówiąc nie rozumiem, jak można siedzieć tylko z tyłkiem na kanapie i nic nie robić. Wtedy to już ma się naprawdę dość wszystkiego i ja nie rozumiem, jak można ciągle z tym żyć....

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W zyciu popełniałam wielę błedów. :/
    Kocham łyźwy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pamietam w sumie co bylo moim najgorszym bledem, chyba zrezygnowanie z zajec tanecznych a chodzilam bardzo dlugo, niestety :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A jednak jeździsz na łyżwach w Holandii :) Świetny post!
    Zaobserwowałam, zachęcam również do zaobserwowania mojego bloga
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia :) Świetna kurtka :)

    Mam prośbę, poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie to nie wiem jaki był jeden z większych błędów w moim życiu. Chociaż żyję 16 (no prawie 17) lat to musiałabym się zastanowić, bo na pewno coś takiego było.
    śliczne zdjęcia, jesteś piękna.:)
    WERR-BLOG.BLOGSPOT.COM -> KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki Tobie nie porzucę, tego co mogę narazie kontynuować. Wiem, że nie jestem w tym dobra, ale co mi tam. Raz się żyje :) dziękuję Ci, naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chyba nie żałuję zrezygnowania :D bo z tych wazniejszych rzeczy nie zrezygniowałam na szczęście <3
    www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojaaa łyżwiarstwo figurowe musialo byc mega!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie również zrezygnowanie z pasji jest błędem, sama się wybieram niedługo na łyżwy! :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też kiedyś jeździłam figurowo, ale potem odkryłam pasję do tańca. Dla mnie błędem jest to, że długo zwlekałam z zapisaniem się na takie zajęcia, bo być może gdybym wcześniej zaczęła, teraz byłabym jeszcze lepsza... :(


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam takiego największego błędu, na szczęście. Ja niestety nie lubię sportu, no cóż. Może zacznij od nowa? Wiem, że już trochę za późno, ale może warto? :) Przynajmniej dla samej przyjemności!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nie pełniłam takiego błędu, ale było blisko...nie wiem jak wyglądałoby teraz moje życie gdybym się poddała i zrezygnowała ze szkoły plastycznej. Na szczęście wybiłam to sobie z głowy :P
    Piękne zdjęcia ^^

    Zapraszam! KLIK~martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam łyżwy <3

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nigdy nie lubiłam łyżw, może też dlatego że nie mogłam się nauczyć na nich jeździć. Jak byłam w ferie u ciotki to strasznie to się skończyło i od tamtej pory więcej nie spróbowałam. Z reguły staram się nie poddawać, ale czasem lęk nas kieruje w inną stronę lub też jakieś urazy z przeszłości tj ja z łyżwami.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia, ja na łyżwach nie byłam od paru lat; raz byłam w Anglii ale chodzi mi o takie polskie lodowisko a jako że w Anglii wgl nie ma zimy, śniegu, to trochę tęsknie za prawdziwą zimą.
    Żałuję że nie zaczęłam chodzić na taniec od małego, teraz to pewnie za późno. haha


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja miałam tak samo, ale z tańcem. Tak teraz żałuje, że nie wykorzystałam dostatecznie tego, co miałam i że z tego zrezygnowałam.
    Także rozumiem twój ból i jak najbardziej się podpisuję pod tym postem :)
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kocham jazdę na łyżwach w sumie to mogłabym na lodowisku byc codziennie ;D Tak bardzo to lubię :D Jeśli chodzi o jazdę fugurową to bylo to zawsze moim marzenie,aby nauczyć się typowo jazdy figurowej :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajne zdjęcia :)
    masz racje, rezygnowanie z pasji i rzeczy do ktorych mamy talent jest okropne!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię jeździć na łyżwach :). I tak nie warto się poddawać :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezwykle motywujący wpis! Najważniejsze to nie pozwolić, aby zmarnować dany nam czas. Powinniśmy w pełni wykorzystywać każdą chwilę, robić to co kochamy i cieszyć się teraźniejszością :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjecia, ładnie wyglądasz;)
    ja lubię jeździć na łyżwach ale w tym roku nie miałam okazji ;(
    podoba mi się twój blog ;)
    zapraszam do obserwacji ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym jezdzić na łyżwach ;d
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Łyżwiarstwo figurowe jest piękne. Może spróbujesz wrócić :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy komentarz!
Obs=obs/ kom= kom nie akceptuje.
Obserwuje tylko blogi ktore mi sie podobaja.
Zagladam na kazdy blog z komentarzy, wiec oplaca sie komentowac.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka